2006/06/12

Til min kjære søster

(sommeren 2003)
I dag hadde du blitt 27 år , men to dager etter din 25 års dag så orket du ikke mer.
På en vanlig og ellers travel hverdag så merker jeg ikke så mye til savnet etter deg, men nå som datoen for din gebursdag er her så stikker det ekstra i hjertet mitt og jeg får en liten klump i halsen. Jeg merker litt av sjokket og fortvilelsen som delvis lammet kroppen min den dagen. Det var så uvirkelig at det skulle skje nettopp deg. Du hadde jo fremtiden foran deg.


SAVNER DEG, LISA!!

Din Storesøster

4 kommentarer:

mie sa...

Det blir vel i drøyeste laget å si at jeg vet hvordan du føler det, men til en viss grad vet jeg litt....Jeg vet i allefall hvordan det sjokket kjennes ut, og når du skriver om det kjenner jeg det også....Må Gud velsigne deg i dag, og om to dager. Jeg ber om at Han som er fredens Gud skal la deg kjenne fred midt oppe i sorgen.

Netten74 sa...

Tusen takk Mie.. Ja, jeg kjenner virkelig den freden i dag:)

klem fra J

Amelie78 sa...

Det VAR virkelig uvirkelig... Jeg husker enda reaksjonen da du ringte meg - det var som om jeg ikke catcha det liksom.

Rart å tenke på at hun ikke lever mer. Men husk å ta vare på alle de gode minnene, Netten. Og gråt og slå i veggen om du merker sorgen i kroppen igjen.

Fint med bildet du satte inn!

Klem H.

Netten74 sa...

Ameliè: Tusen tusen takk. Satte inn bildet i går.

Vi sees!!

Klem J